تبلیغات
مسکن: فرصت بهینه، راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و رونق بازار
دسته بندی : بازار مسکن,,
  • بازدید : (8)
مسکن: فرصت بهینه، راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و رونق بازار

امروزه فقط کار کردن و کسب درآمد پاسخگوی نیازهای زندگی نیست بلکه برای به دست آوردن ثروت بیشتر، سرمایه‌گذاری لازم است که با توجه به روند رو به رشد تورم و همزمان با آن کاهش ارزش پول، سرمایه‌گذاری حتی اگر به افزایش دارایی منجر نشود دست کم می‌تواند جلوی کاهش ارزش سرمایه را بگیرد. سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است.

ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! از آنجاییکه بی سوادی مالی موجب شود تا بسیاری از مردم قربانی وام های بزرگ، وام های مسکن پر خطر،کلاهبرداری و نرخ های بسیار بالای بهره شوند و به نوبه خود منجر به کاهش اعتبار، ورشکستگی یا مصادره اموال گردد بنابراین سواد و دانش مالی درگاه ورودی همه بازارها به خصوص مسکن نیز می باشد. برای مثال مزایا و معایب نرخ های بهره ی ثابت و متغیر در وام مسکن، مفاهیمی هستند که اگر از مهارتهای سواد مالی برخوردار باشید، آسان تر می توانید آن ها را درک کنید و تصمیم های آگاهانه تری بگیرید.

در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بازار مسکن پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار مسکن در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. 

ادامه مطلب...


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار طلا و ارز: مروری بر آخرین رخدادها
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (9)
تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار طلا و ارز: مروری بر آخرین رخدادها

جابجایی و سهولت انتقال و تبدیل به وجه نقد در بازار طلا و ارز زمینه ساز تخلفات گوناگونی می باشند. در بازار طلا و ارز زمانی که تقاضا برای طلا و ارز بالا می رود بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با استفاده از شلوغی بازار اقدام به تخلفات گوناگویی می نمایند که جعل اسکناس ارزی و ضرب سکه تقلبی از این قبیل است. موارد دیگر از قبیل دزدی، قتل و ... نیز در ارتباط با تخلفات این بازار بچشم می خورد. عدم توجه یا نا آگاهی از شرایط معاملات اصولی و قانونی و نبود دانش و سواد مالی مربوط می تواند بارهزینه ای زیادی برای اشخاص ایجاد می نماید. اما چرا داشتن سواد مالی در این زمینه مهم است؟ سواد مالی هرکس، بسته به وضعیت، مسئولیت و اهدافش در زندگی متفاوت است. روشی که افراد در به دست آوردن پول به کار می گیرند یا نوع مدیریتی که در خرج کردن آن پیش می گیرند به همان سواد مالی بستگی دارد. داشتن سواد مالی هم برای فرد و هم برای اقتصاد حائز اهمیت است.

روش مقابله هر کس با بحران های مالی و مشکلات اقتصادی و تخلفات قضایی و.. با دیگری متفاوت است و به اطلاعات مالی او بستگی دارد. بنابراین آگاهی از تخلفات و حوادث می تواند باعث کاهش حوادث پیش رو و نوعی مدیریت هزینه باشد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با حوادث و تخلفات بازار ارز و طلا پرداخته شده و یک "گنجینه خبر" در ارباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار طلا و ارز در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید. 

ادامه مطلب...


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا: مروری بر آخرین خبرها
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (11)
قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا: مروری بر آخرین خبرها

قرارداد آتی سکه ، توافق نامه‌ای مبنی بر خرید و فروش یک و یا چند واحد سکه برای زمان معین در آینده و با قیمت مشخص است. در بازارهای آتی الزامی نیست که کالا یا دارایی به طور فیزیکی رد و بدل شود و برخلاف بازارهای نقدی، انتقال مالکیت فوری دارایی مطرح نمی‌شود.

همچنین در این بازارها بدون در نظر گرفتن این که فرد مالک دارایی باشد یا نباشد، قراردادها قابل خرید و فروش هستند. در بازار امروز طلا و سکه نوسانات و قیمت‌های جدیدی را هر روز در آن شاهد هستیم که سرمایه گذاری افراد در این بازار را تحت الشعاع قرار می دهند از آنجایی که یکی از مهمترین ارکان زندگی مالی هر فردی مسئله سرمایه گذاری است.

دانش و سواد مالی به دنبال سرمایه گذاری هدفمند می باشد. برای این که افراد بتوانند سرمایه گذاری هدفمند و سودآوری داشته باشند می بایست با ادبیات سرمایه گذاری آشنا شوند. این ادبیات را می توان شامل مواردی همچون ابزار مالی موجود در بازار، خرید و فروش و همچنین میزان ریسک ( بالا، متوسط ، پایین) این ابزارها دانست. سرمایه گذاری از طریق قرارداد آتی و پیش فروش طلا و سکه نیز از این امر مستثنی نیست بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا از ضروریات امروز است.

در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا در بخش لحظه نگر طلا و ارز به تفکیک هر ماه ارائه شده است. . در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه مربوط به قرارداد آتی و پیش فروش سکه و طلا یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بازار مربوط ایجاد شده است "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...


برچسب ها : ,
بورس ارز، سامانه نیما، ارز دولتی، رکود و رونق بازار ارز: مروری بر آخرین رویدادها
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (10)
بورس ارز، سامانه نیما، ارز دولتی، رکود و رونق بازار ارز: مروری بر آخرین رویدادها

در شرایطی که اقتصاد تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی قرار می‌گیرد و بازار از آرامش و پیش‌بینی‌پذیری نسبی برخوردار نیست و آینده به شدت تابع تصمیمات و ریسک‌های سیاسی است مردم آن جامعه برای حفظ دارایی‌هایشان چگونه باید عمل کنند؟ در شرایط عادی اقتصاد یکی از وظایف حاکمیت‌ها این است که بتوانند سواد مالی و اقتصادی را در جامعه ارتقا دهند. در جامعه‌ای که افراد از سواد مالی برخوردارند به شکل مناسبی می‌توانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌شان را شناسایی کنند.

 به طور عمومی مردم برای سرمایه‌گذاری از بین سپرده بانکی، مسکن، ارز، سهام، طلا و سکه، انتخاب می‌کنند. بازار ارز یک بازار بین‌المللی است که در آن پول یک کشور می‌تواند با پول کشورهای دیگر مبادله شود.سامانه نیما یا سیستم نظام یکپارچه معاملات ارزی با هدف راحت کردن تامین ارزهای دلار، یورو و... به وجود آمده است و همچنین برای تامین امنیت خریداران و فروشندگان، در فضایی رقابتی برای صرافی ها در جهت تامین نیاز متقاضیان ایجاد شده است.در سامانه ارزی نیما، صادرکنندگان کالا‌ها و خدمات مختلف در نقش عرضه کنندگان ارز و همچنین واردکنندگان کالاها و خدمات مختلف به عنوان متقاضیان ارز ظاهر می‌شوند. در بازار امروز طلا و سکه نوسانات و قیمت‌های جدیدی را هر روز در آن شاهد هستیم.

بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با سامانه نیما و ارز دولتی از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری سامانه نیما و ارز دولتی در بخش لحظه نگر طلا و ارز به تفکیک هر ماه ارائه شده است. . در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه ارزی یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بازار ارز و دلار ایجاد شده است "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
بازار طلا: فرصت بهینه، راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و ورنق بازار
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (7)
بازار طلا: فرصت بهینه، راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و ورنق بازار

طلا فلزی است که باتوجه به شرایط خاص فیزیکی که دارد، هیچ وقت از بین نمی رود و مواد شیمیایی روی آن اثر نمی گذارد. طلا به خاطر بقای فیزیکی، در قرون و اعصار گذشته کارایی بسیاری داشته است. تمام طلاهایی که از بدو خلقت بشر تا امروز استخراج شده، همه موجود است.

طلا با حجم کم و ارزش بالا می تواند یک پشتوانه و سرمایه باشد که در مواقع ضروری مورد استفاده قرار بگیرد. یکی دیگر از خواص جالب طلا این است که هیچ کالایی در دنیا به سرعت طلا، قابلیت تبدیل شدن به پول نقل را ندارد. تنها چیزی که بلافاصله و سریع می تواند به پول و نقدینگی تبدیل شود، طلا است.

جمع تمام این مزایا باعث شده است این روزها توجه همه به طلا جلب شود بنابراین اگر کسی طلا دارد باید در حفظ آن بکوشد. اما همه مزایای ذکر شده در صورتی تبدیل به بهترین فرصت ها می شوند که فرد حداقل دانش وسواد مالی را در این زمینه دارا باشد. در نتیجه استفاده از این دانش افراد می توانند سرمایه و دارایی خود را حفظ نمایند در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بازار طلا پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است.

با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار طلا در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...


برچسب ها : ,